Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Praktyki zawodowe w Bułgarii

21 lipca 2021

Od początku czerwca 2021 w naszej szkole szaleje Erasmus+🇪🇺 🌍😃 Najpierw informatycy realizowali praktyki w Portugalii, wymienili się z ekonomistami, a 18 lipca gastronomicy, kucharze i hotelarze wyjechali trzema busami sprzed szkoły na lotnisko w Modlinie, a potem do Burgas i Primorsko🛫, żeby w pięknym otoczeniu realizować swoje praktyki.Przylecieliśmy do Burgas o godz. 23.10🛬😊 Dla niektórych z nas lot był niesamowitym przeżyciem bo pierwszy raz dzięki Pani dyrektor i Pani Kasi Sosze mogliśmy podróżować samolotem✈️. Trochę „mieliśmy miękkie kolana”, ale teraz już będziemy latać bez stresu😃 Z Burgas pojechaliśmy do Primorsko, naszego miejsca zakwaterowania w hotelu Forest Beach🏖️

Jesteśmy zakwaterowani w pokojach typu studio, czyli dwie sypialnie, aneks kuchenny, dwie łazienki. Mieszkamy w dwie lub trzy osoby. Mamy również do dyspozycji balkon. Zmęczeni po podróży, ale pięknie przywitani przez gospodarzy udaliśmy się do swoich miejsc zakwaterowania.

W poniedziałek o godz. 11- tej spotkaliśmy się ze swoimi pracodawcami, którzy przeszkolili nas w ramach BHP, zapoznali ze stanowiskami pracy i omówili zasady naszej pracy. A potem…..🌞 basen, morze i wszystkie możliwe atrakcje.

Mieszkamy w pięknym miejscu, na basen idziemy minutę, a na malowniczą plażę pięć minut🏝️. Już pierwszego dnia wieczorem byliśmy na Karaoke organizowanym przez nasz hotel. Oczywiście również jako grupa zapisaliśmy się, żeby zaśpiewać, ale była taka długa kolejka, że niestety nie zdążyliśmy popisać się przed międzynarodową publicznością. Prowadzący zapowiedział nas jako pierwszych w następny poniedziałek. Około 0.30 poszliśmy spać, gdyż czekał nas pierwszy dzień pracy. Trochę się obawialiśmy, czy damy radę. Pani dyrektor, Pani Kasia i Pani Małgosia cały czas nas wspierały, rano udaliśmy się na swoje stanowiska i okazało się, że nie taki diabeł straszny. Zadowoleni ze swojej pracy, bogatsi o nowe doświadczenia i znajomości skończyliśmy pracę o godzinie czternastej i cóż… basen, plaża i tak do kolacji.

Po kolacji basen, sklep, spacery i cowieczorna ewaluacja. Panie zadały pytanie: „Jak czujecie się po pierwszym dniu pracy?” I zaczęło się… przekrzykiwanie, każdy miał coś do powiedzenia, wszyscy pozytywnie odebraliśmy ten dzień, mówiliśmy o różnicach i podobieństwach, przytaczaliśmy różne anegdoty, ogólnie każdy był zadowolony.

To jest niesamowite, że możemy być tu i teraz 😃🌞🏖️ Bardzo byśmy żałowali, gdybyśmy nie zgłosili się do tego wyjazdu, a zresztą – zdjęcia wszystko pokazują…

„Staszic Zawodowiec w Europie” Erasmus+

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.