Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Wszytko co piękne ma swój początek, ale również i koniec…

30 sierpnia 2021

Drugi tydzień praktyk minął nam w mgnieniu oka. Kontynuowaliśmy pracę w hotelach i restauracjach. W środę wieczorem odwiedziliśmy przepiękne Sanktuarium Bom Jesus, które jest drugim miejscem zaraz po Fatimie, najczęściej odwiedzanym przez turystów z całego świata. W czwartek późnym popołudniem, zostaliśmy zaproszeni przez naszych przyjaciół z BragaMob do klimatycznej restauracji w Villa Garden, gdzie odbyło się uroczyste zakończenie praktyk połączone z wykwintną kolacją w stylu portugalskim. Na uroczystości otrzymaliśmy certyfikaty potwierdzające zdobyte umiejętności.

W piątek po śniadaniu wyruszyliśmy w podróż do malowniczego Porto. Mieliśmy okazję zobaczyć zachwycająca architekturę miasta oraz przejść obok biblioteki, gdzie powstała pierwsza część słynnej serii Harrego Pottera.

W sobotnie popołudnie, smutkiem na twarzy pożegnaliśmy Portugalię – kraj, w którym spędziliśmy cudowne dwa tygodnie 👋 🇵🇹

Dzień zaczęliśmy od wspólnego śniadania, a nasze myśli krążyły wokół najlepszych wspomnień, śmiesznych chwil oraz pięknych krajobrazów portugalskich miast. Niestety, czas szybko ucieka i nim się obejrzeliśmy, mijaliśmy już bramki na lotnisku w Porto. Pomimo długiego oczekiwania w kolejce, staraliśmy się nie tracić pozytywnej energii, co sami możecie ocenić na załączonych zdjęciach 😃

Dolecieliśmy! Witaj Polsko!🇵🇱 Cali, zdrowi i wypoczęci oczekujemy na powrót do szkoły. Mamy ogromną nadzieję, że to nie koniec naszych podróży po świecie!

Erasmus+ „Staszic Zawodowiec w Europie” 🇪🇺

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.