Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Wyjazd uczniów naszej szkoły na Maltę w ramach projektu pt. „Zagrajmy razem!” POWER -Ponadnarodowa mobilność uczniów

22 listopada 2021

W końcu się doczekaliśmy, po dwóch latach przerwy w realizacji projektu spowodowanych pandemią Covid, wreszcie mogliśmy zrealizować naszą wymarzoną podróż zagraniczną. 20 listopada  zaczęła się nasza przygoda. Chcecie wiedzieć gdzie tym razem jedziemy? W cudowne miejsce jakim jest piękna wyspa – Malta. Tym razem nie Erasmus+ tylko POWER – Ponadnarodowa mobilność uczniów. Projekt nosi tytuł „Zagrajmy razem!”.

Z lotniska w Modlinie wylecieliśmy o 8:50 do stolicy Malty – Valetty ☀️🇲🇹. Na lotnisku czekali na nas kierowcy, którzy zawieźli nas do naszego hotelu Allegro w St. Julian’s. Po szybkim zakwaterowaniu udaliśmy się na lunch, a następnie wybraliśmy się na spacer po mieście.

Następny dzień, zaczęliśmy od pysznego śniadania 😋 Zaskoczyła nas ilość i jakość jedzenia 😲 Około godziny 11 wybraliśmy się do pobliskiego parku szlifować nasze umiejętności taneczne, czym wzbudziliśmy zainteresowanie mieszkańców 😎❣️ Tym razem na lunch mieliśmy okazję spróbować tradycyjnego maltańskiego dania Timpana – czyli makaron zapiekany z kruchym ciastem.

Po południu, nasze opiekunki rozdały nam karty miejskie, abyśmy mogli swobodnie poruszać się po całej wyspie i pokazały nam jak dojechać do Newark School w Sliemie. Teraz będziemy całkowicie samodzielni, z czego bardzo się cieszymy, bo w czasie wolnym będziemy mogli zwiedzać inne zakątki wyspy.

Jutro rano jedziemy na spotkanie z nowymi przyjaciółmi z Malty – już się nie możemy doczekać  😃 Wkrótce podzielimy się z Wami kolejnymi relacjami z naszej  przygody maltańskiej 🤩

BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.