Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Praktyki zagraniczne w Portugalii

22 marca 2022
19 marca – czekaliśmy na ten dzień.

W końcu i nasza grupa leci ✈️po przygodę do Portugalii 🇵🇹 do naszych przyjaciół z Braga Mob.
Tyle słyszeliśmy o praktykach zagranicznych, że już nie mogliśmy się doczekać naszego wyjazdu. No więc… walizki spakowane🧳formularze wypełnione📄 testy na Covid zrobione, szczepienia też💉🥰 I tak przygotowani wyjechaliśmy o 16- tej sprzed szkoły. Bez żadnych problemów przeszliśmy na lotnisku wszystkie bramki🛃 i o 20.35 odlecieliśmy ✈️ do Porto 🛩 gdzie czekał na nas bus 🚌 który nas zawiózł do Bragi. Pomimo tego, że było bardzo późno, nie usnęliśmy od razu 😉 Wrażenia z całego dnia trzymały nas jeszcze długo. Na szczęście nasze opiekunki pozwoliły nam się wyspać do dziesiątej🛏 Po pysznym śniadaniu razem z panią przewodnik zwiedziliśmy ciekawe miejsca w Bradze. Sanktuarium Bom Jesus do Monte zrobiło na nas ogromne wrażenie – mało kto z nas widział takie cudowne widoki 😮 Nie mniejsze wrażenie na nas wywarło Stare Miasto i piękne ogrody pełne kwiatów 🌷🌼🌺 W międzyczasie zjedliśmy portugalski lunch i po powrocie polską kolację (kopytka😊 mniam mniam😋) Trochę zmęczeni, ale bardzo zadowoleni położyliśmy się spać myśląc co nam przyniesie poniedziałek🧐 jacy będą nasi pracodawcy ? Ale to już w następnej relacji🙂

…vejo você em breve…. do zobaczenia wkrótce🥰
Erasmus+ „Staszic Zawodowiec w Europie”.

BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.