Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Ekonomiści startują z Akredytacją Erasmusa

13 lipca 2022
Witamy, witamy! Pozdrawiamy z upalnej Portugalii 🇵🇹 gdzie temperatury dochodzą do 40°C!🥵🌡️

Od 9 lipca – rozpoczęcia naszej  przygody, dwa pierwsze dni minęły nam w mgnieniu oka 👀 z bijącymi sercami, pełnymi ekscytacji i niepewności przed nowym, nieznanym światem 🌍 cieszymy się każdą chwilą 😃
Podróż z Polski zaczęła się nieciekawie… 😳 Kiedy dojechaliśmy na lotnisko w Modlinie, spotkała nas obstawa służb mundurowych👮🧑‍✈️ spowodowana rzekomym podłożeniem ładunku wybuchowego 💣😲 Na szczęście udało się 😅 i po około 30 minutach oczekiwania w bezpiecznej odległości, odwołano alarm i wszystko wróciło do normy ☀️😎 Bezproblemowo przeszliśmy bramki i o godz. 21:00 ruszyliśmy w przestrzeń powietrzną, zaczynając nocny lot do Porto ✈️🌜Ta podróż była wyjątkowa, ponieważ trwała  5 godzin, a kolejny dzień zaczynaliśmy 2 razy 🌅🌄 (ze względu na przekroczenie strefy czasowej). Do naszych mieszkań dotarliśmy po godz. 1:00 🏘️ Niedziela była wspaniała! 😃 Po śniadanku 😋 razem z przemiłą panią Sofią 👩🏾‍💼 dotarliśmy na północne wybrzeże Portugalii – Viana do Castelo, gdzie leżąc na plaży, otuleni gorącym słońcem 🌞 patrzyliśmy na żywiołowe fale Oceanu Atlantyckiego 🌊🌊 Tego dnia wiał ogromnie silny wiatr, specjalnie dla miłośników kitesurfingu 🌬️🌪️a nasze głowy zamieniły się w piaskownicę 💫 🤪 Później zmęczeni żywiołami, poszliśmy na lunch, by nabrać sił. Ostatnim punktem niedzielnej wyprawy było sanktuarium Monte de Santa Luzia ⛪  – trafiliśmy na zaczynającą się Mszę św. Zwiedziliśmy również klimatyczną, pełną turystów, tętniącą życiem Bragę i sanktuarium Bom Jesus położone na wzgórzu, z którego można podziwiać malowniczą panoramę Bragi. Po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy do naszych apartamentów, gdzie zjedliśmy polską kolację (kopytka🐎) i omawialiśmy strategię na nadchodzący tydzień pracy 📝 Trochę zmęczeni, ale zadowoleni, położyliśmy się spać, myśląc o tym, jacy będą nasi pracodawcy. Ale to już w następnej relacji.
Vejo vocè em breve 🙂…
Do zobaczenia wkrótce…🥰

AKREDYTACJA ERASMUSA 🇪🇺
Technik ekonomista i technik rachunkowości
BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.