Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Zaczynamy weekend w Portugalii !😍

20 lipca 2022

W sobotę bardzo wcześnie wstaliśmy by przygotować się do wycieczki kulturowej😁 Trochę niewyspani, ale bardzo podekscytowani po godzinie 05:00 wyruszyliśmy w podróż do Lizbony ☺️ Na początku mieliśmy okazję spróbować regionalnego przysmaku – ciasteczka z budyniem, czyli Pasteis de nata 😋Następnie zwiedziliśmy Katedrę Najświętszej Maryi Panny, która jest najstarszym kościołem w Lizbonie ⛪️

Kolejnym miejscem naszej wycieczki był pomnik Torre de Belém, będący jedną z największych atrakcji turystycznych w stolicy Portugalii. Nieopodal znajduje się plaża, na której podziwialiśmy mnóstwo wspaniałych muszelek oraz bałwany na oceanie 🐚

Ostatnim przystankiem naszej wycieczki była długo przez nas wyczekiwana Fatima. Mieliśmy możliwość samodzielnego zwiedzenia Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej, Placu Modlitwy i Figury Matki Boskiej Różańcowej. Poświęciliśmy również chwilę na modlitwę i nasze intencje. Około godziny 19:00 wybraliśmy się na obiadokolację z przepysznymi lodami 😎 Późnym wieczorem zmęczeni, ale też szczęśliwi wróciliśmy do naszych apartamentów.

Niedzielnego poranka wyruszyliśmy nad ocean do Esposende🌴☀️🌊 aby odpocząć po całym tygodniu pracy 😎 Rano dzień wydawał się chłodny, ale szybko wyszło słońce i zaczęło być przyjemnie 🤗 Cały dzień spędziliśmy opalając się oraz pływając w oceanie 🏊🧜 🌊 Ku naszemu zdziwieniu plaża była wypełniona pięknymi kamykami 🤩 Dzień zakończyliśmy pysznym lunchem i pełni wrażeń wróciliśmy do naszego portugalskiego domu, zjedliśmy kolację, a jutro…., no cóż… praca 😊, ale o tym w następnym poście 🥰

Boa noite 🛌💤😍

AKREDYTACJA ERASMUSA
Technik ekonomista i technik rachunkowości

BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.