Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

„Nic nie może przecież wiecznie trwać”… 🥺🙈

8 sierpnia 2022
Po dwóch ciepłych i słonecznych tygodniach spędzonych w Bułgarii 🇧🇬☀️nadszedł czas na pożegnanie się z miłymi pracodawcami👨🏼‍💼👩🏼‍💼urzekającym krajobrazem 🌅🌊oraz iście wakacyjną pogodą ☀️🏖
A więc we wtorek wraz ze wschodem słońca 🌅wyrusza pierwsza grupa udająca się Zieloną Podróżą 🌿🌳do naszej ukochanej Polski 🇵🇱❤️Po długim dniu jazdy 🚎 docieramy do Hotelu Crisana w Rumunii 🏨🇷🇴 gdzie był zarezerwowany nocleg 🛏🌝

Po śniadaniu, wypoczęci i gotowi na kolejne wyzwania 🤯😄 kontynuowaliśmy drogę powrotną do Polski. Już po południu 🕖😍przekroczyliśmy granice naszego kraju. Wieczorem, 3 sierpnia zawitaliśmy w Białobrzegach👋🏻🧜🏻‍♀️ gdzie mogliśmy ujrzeć swoich bliskich. Wzruszeniom nie było końca 🥺 💕 Zmęczeni, ale uradowani  podziękowaliśmy naszym wspaniałym kierowcom 🚌😊 za bezpieczną podróż oraz miło spędzony czas 😍Teraz czekamy na drugą grupę 😄😇

Dwa dni poźniej do powrotu przygotowuje się pozostała część uczniów wraz z opiekunkami 👩🏼‍💼😁W czwartek po południu rozpoczęliśmy pakowanie swoich bagaży🧳🎒a już o godzinie 20:00 wyruszyliśmy na lotnisko 😍✈️ do Burgas. Podekscytowani powrotem do rodzin 🏠czekaliśmy na nasz lot, musieliśmy się wykazać ogromną cierpliwością, ponieważ lot został opóźniony o godzinę⌚️🙁 ale na szczęście już o godzinie 00:45 wystartowaliśmy🛫😋 i 2 godziny później wylądowaliśmy 🛬🤩 na lotnisku Warszawa-Modlin 🇵🇱gdzie czekał na nas bus 🚌 Po zapakowaniu bagaży ruszyliśmy w drogę powrotną 😁Już tylko chwila dzieli nas od spotkania z bliskimi…💕
Niestety nasza podroż dobiegła końca 🥺✨ Po razem spędzonych 2 tygodniach nadszedł czas na pożegnanie i powrót do swych domów 🏠🤩

Jesteśmy wdzięczni ❤️ za możliwość rozwoju 📚🧠 poszerzenie swych umiejętności 🤗 oraz za udział w pełnym wrażeń wyjeździe 🇧🇬😎
Mamy ogromną nadzieję, że to nie koniec naszych podróży po świecie! 🌍🗺❤️

Akredytacja Erasmusa 🇪🇺
Technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa, technik ekonomista

BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.