Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Praktyka zawodowa w Portugalii

17 października 2022

Bom dia! 😀🖐️ 14 października rozpoczęliśmy długo wyczekiwaną podróż do Portugalii🇵🇹. Po pożegnaniu się z najbliższymi🧑‍🤝‍🧑, przepełnieni ekscytacją i emocjami o godzinie 17:00 pod opieką Sorki Nowak i Sorki Becz wyjechaliśmy w 3-godzinną trasę na lotnisko imienia Jana Pawła II w Krakowie 🚌. Po drodze dodatkową atrakcją dla nas było podziwianie dawnej stolicy Polski nocą🌛.

Po dojechaniu, bezproblemowo przeszliśmy odprawę i około godziny 21:45 rozpoczęliśmy nocny lot do Porto ✈️🌠,minął on naprawdę szybko, gdyż większość uczestników spała🥱😴. Po wylądowaniu przyjechał po nas opiekun z Braga Mob i około godziny 2:00 trafiliśmy do naszych apartamentów🌁.

Sobota była wspaniała! Po rozpakowaniu się i odespaniu poszliśmy na śniadanie/ lunch do pobliskiej galerii na McDonalda🍔🍟. Potem rozpoczęliśmy zwiedzanie dystryktu Braga wraz z prześmiesznym przewodnikiem Panem Leandro ,  który rzucał żartami jak z rękawa i w bardzo ciekawy sposób opowiadał różne historie i ciekawostki, przykuwając tym naszą uwagę. Pomimo chłodnej pogody i mżawki 🌧️☔, odwiedziliśmy dwa przepiękne sanktuaria ⛪ – Sameiro położone w najwyższym punkcie miasta z przepiękną panoramą, oraz Bom Jesus, wokół którego rozciągały się wręcz magiczne ogrody 🌺.

Na zakończenie dnia przeszliśmy się głównymi ulicami miasta, które doprowadziły nas do mieszkań. Po zjedzeniu kolacji w sławetnym LP😂🥩,  mieliśmy spotkanie organizacyjne z opiekunkami 👭, a następnie graliśmy i żartowaliśmy integrując się🎲🃏.

Niedzielę mieliśmy dla siebie. Mogliśmy oglądać filmy🎥🎬, iść do galerii albo zwiedzać okolice. Te trzy dni zleciały szybko. Zmęczeni, ale zadowoleni położyliśmy się spać😴🛏️. Zastanawiając się jacy będą nasi pracodawcy🤔🧐. Ale to już w następnej relacji.😊

Vejo vocè  em breve…😘

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.