Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Praktyki zagraniczne na Wyspach Kanaryjskich w ramach Akredytacji ERASMUSA

7 listopada 2022

Hola amigos! 🇮🇨 4-tego listopada rozpoczęła się nasza podróż na jedną z piękniejszych Wysp Kanaryjskich – Fuerteventurę 🏝️🌺🍍🌴 Już o 7 rano przed szkołą stałyśmy w gotowości do wyjazdu, wszystkie zadowolone z niecierpliwością czekałyśmy na przyjazd naszego busika 🚐 do którego z uśmiechami na twarzach wsiadłyśmy 😃😁 i wyruszyłyśmy w podróż na lotnisko Chopina w Warszawie ✈️ Lot był bardzo długi – ponad 5 godzin, ale szybko nam minął ☺️ Wylądowałyśmy o 15:30 czasu lokalnego 🛬 i od razu szok 😲 – zostawiłyśmy zimną i deszczową Polskę 🌬️☔ a przywitałyśmy słoneczną i gorącą Fuerteventurę 🌞🫠 Kiedy z lotniska odebrał nas busik, pojechałyśmy do naszego hotelu – Arena Beach 🏨 a przy okazji odwiedziłyśmy także hotel, w którym niektóre z nas będą odbywać praktyki 😍 Przesympatyczny recepcjonista powitał nas życzliwie, założył na ręce opaski 'all inclusive’, więc wiemy, że niczego nam tutaj nie zabraknie 🥳 🤩

Po rozpakowaniu walizek wybrałyśmy się na pyszną kolację🚶‍♀️🥙🥘 🥗🍯Potem przeszłyśmy się po całym kompleksie hotelowym, żeby zapoznać się z naszym miejscem pobytu i jednocześnie miejscem pracy 😇 O godz. 21:30 odbyło się zebranie organizacyjne, na którym omówiłyśmy wszystkie ważne, jak i te mniej ważne kwestie – więc teraz jesteśmy przygotowane na wszystko 😎💪 Po zebraniu zmęczone po podróży udałyśmy się do naszych pokoi, jednocześnie podekscytowane każdym kolejnym dniem w Corralejo 🥳

Bardzo fajnie się złożyło, że przyjechałyśmy w piątek, bo mamy czas na zaaklimatyzowanie się w sobotę i niedzielę i 'naładowanie naszych baterii słonecznych’ przed pierwszym tygodniem pracy w hotelach 🤳😁 Następnego dnia rano czekało na nas wyśmienite śniadanie w stylu szwedzkiego bufetu 🍳🥞🥨🍍🥝 i od razu szok 😲 – wszyscy się uśmiechają, są uprzejmi i życzliwi 🥰 Kelner, gdy zauważył nasze zawahanie, od razu do nas podszedł i zapytał w czym może pomóc – najpierw po angielsku, potem po hiszpańsku i okazało się, że mówi również biegle w języku polskim 🇵🇱 😍 Zaimponowało to nam i utwierdziło w przekonaniu, że warto uczyć się języków obcych🫅

🧑‍🏫 Niektóre z nas, tuż po śniadaniu wskoczyły do basenu, +25 stopni 🏊🤽 a reszta postanowiła zwiedzać okolice naszego hotelu 🧍🕺🌴🌺 W międzyczasie zrobiłyśmy sobie przerwę od pływania na obiad 🍟🍲🫕🥗 Cały dzień spędziłyśmy odpoczywając i przygotowując się na praktyki, które zaczynamy już od poniedziałku 😀 Cały czas obserwujemy kelnerów, kucharzy, recepcjonistów i osoby obsługujące pokoje, żeby poczuć od nich moc 💪

Niedziela – kolejny wolny dzień na ładowanie baterii ❤️🔥Basen, plażowanie, spacery po cudownym Corralejo, wypad nad ocean, podziwianie surferów, basen i znowu….. bajeczny świat i południowy klimat 🥰 A w poniedziałek? No cóż troszkę stresu jest, tylko troszkę… 😉☺️ Ale o tym powiemy już w następnym poście. Adiós! 🤠🌴🌵