Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Uczciliśmy pamięć Żołnierzy Wyklętych – pobiegliśmy 2 marca 2024r.

6 marca 2024

W dniu 2 marca 2024r. 20 uczniów naszej szkoły i 2 nauczycieli uczestniczyło w II Biegu  Pamięci Żołnierzy Wyklętych im. gajowego Bolesława Paszkowskiego ps. Poziomka.

Pamiętamy o bohaterach i biegniemy …

Wystartowaliśmy na symbolicznej trasie o długości 1963m. Ta liczba jest związana z rokiem, w którym zginął ostatni żołnierz wyklęty – Józef Franczak ps. „Lalek”. W tym etapie wzięło udział 76 uczestników. Nasza młodzież wykazała się duchem współzawodnictwa i zajęła miejsca na podium. Oto wyniki:

W kategorii kobiet:

2 miejsce – Natalia Miszewska

W kategorii mężczyzn:

1 miejsce – Michał Patyrowski – czas: 8 minut

3 miejsce – Kacper Soborski

5 miejsce – Sebastian Pakuła

9 miejsce – Jan Rąbkowski

Dekoracji zwycięzców dokonali: Starosta Sylwester Korgul, Wicestarosta Bartłomiej Kowalczyk, Przewodniczący Rady Powiatu Andrzej Matysiak oraz Wójt Gminy Stromiec Krzysztof Stykowski.

Gratulujemy wyróżnionym. Wszyscy jednak jesteśmy zwycięzcami!

Pamiętamy o bohaterach i biegniemy …

Wydarzenie sportowo – patriotyczne zorganizowane zostało przez Starostwo Powiatowe i Nadleśnictwo Dobieszyn.

Podczas wyjazdu mieliśmy okazję również zwiedzić powiat białobrzeski. Rolę przewodnika turystycznego pełniła Pani Wioletta Ziemnicka. Obejrzeliśmy modrzewiowy dworek z 1920r. wybudowany na XII-wiecznym grodzisku oraz  spichlerz w miejscowości Szczyty. W Stromcu podziwialiśmy neogotycki, ceglany, przepiękny kościół. Zobaczyliśmy też drewniany kościółek w Dobieszynie. W przyszłym roku znowu pobiegniemy i pozwiedzamy.

BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.