Logo
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
w Białobrzegach
The replica rolex Day-Date watches would have provided Jaime with a lot of information in a compact package, which would have matched with the majority of his wardrobe, and would have been a keen indicator of the kind of king that he would have surely liked to have been had he not met his demise last episode.

Ciao

13 maja 2024

Kolejnym punktem programu kulturowego mobilności Erasmus+ była wycieczka do San Marino, czyli najstarszej republiki na świecie. Na miejscu czekała na nas fantastyczna pani przewodnik. Zwiedzanie rozpoczęliśmy przy bramie świętego Franciszka, następnie udaliśmy się do groty kuszników, w której wydobywany był kruszec wykorzystany do budowy siedziby tutejszego rządu. Następnym przystankiem naszej wędrówki była bazylika  świętego Marino, w której spoczywają jego relikwie. W czasie zwiedzania widzieliśmy wiele figur i posągów m.in. tutejszą statuę wolności i popiersie Giuseppe Garibaldiego. Na koniec spaceru po San Marino z panią przewodnik przeszliśmy przez przesmyk czarownic, skąd mieliśmy niesamowity widok. Na tym nie koniec – znalazł się również czas na zjedzenie pizzy i zakup pamiątek. Zadowoleni wróciliśmy do hotelu, gdzie czekało nas pakowanie bagaży.

Dwa tygodnie minęły jak sen…

Przepełnieni pozytywną energią wracamy do Polski. 27 kwietnia był dniem, w którym marzenia wielu z nas się spełniły i rozpoczęła się przygoda. Chęć zwiedzenia kawałka świata pomogła przełamać każdą barierę. Mimo drobnych przeszkód lot powrotny minął szybko i przyjemnie. Przez dwa tygodnie doświadczyliśmy wielu wspaniałych chwil, zawarliśmy nowe znajomości i mamy mnóstwo cudownych wspomnień. Poszerzyliśmy swoje kompetencje zawodowe i językowe oraz poznaliśmy włoską kulturę.

BulgarianEnglishGermanHungarianMaltesePolishPortugueseUkrainian

sekretariat@zspbialobrzegi.edu.pl
www.zspbialobrzegi.edu.pl
ZOBACZ
Copyright © 2021 Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach. Wszystkie prawa zastrzeżone.